Η ManpowerGroup, για λογαριασμό πελάτη της, πολυτελές resort hotel στην Κεφαλονιά, αναζητά Executive Housekeeper, για να ενταχθεί στην ομάδα του ξενοδοχείου.
Η εργασία αφορά 6μηνη απασχόληση (σεζόν) από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο 2023.
Περιγραφή θέσης:
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την άμεση εποπτεία και τον συντονισμό των δραστηριοτήτων του προσωπικού καθαριότητας.
Πιο συγκεκριμένα:
- Συντονισμός, οργάνωση και διαχείριση του τμήματος των ορόφων και των πλυντηρίων (ομάδα 12-14 καμαριέρες, 4 άτομα στα πλυντήρια και 1 Assistant Housekeeper)
- Γνώση και τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται από την εφαρμογή των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και περιβαλλοντικής διαχείρισης της εταιρείας
- Εκπαίδευση, καθοδήγηση, επίβλεψη και εξέλιξη των εργαζομένων των τμημάτων ευθύνης
- Προγραμματισμός και εκτέλεση παραγγελιών αναλώσιμων και μη υλικών και εξοπλισμού (λινά, καθαριστικά, εργαλεία καθαρισμού, είδη μπάνιου, καλλυντικά, είδη ραπτικής, έντυπα κλπ.)
- Σχεδιασμός του προγράμματος του προσωπικού (βάρδιες, αργίες κλπ.).
- Σύνταξη προγραμμάτων καθαριότητας δωματίων, κοινοχρήστων χώρων, επισιτιστικών τμημάτων, spa, συνεδριακών αιθουσών, γραφείων, χώρων προσωπικού κ.λπ.
- Συμπλήρωση των εντύπων (ηλεκτρονικών και μη) του τμήματος και αρχειοθέτηση
- Έλεγχος αποθέματος και απογραφές
- Διαχείριση των λησμονηθέντων αντικειμένων πελατών, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία
- Προσπάθεια για αύξηση της παραγωγικότητας του τμήματος
- Συμμετοχή στα meetings και σε εκπαιδευτικά προγράμματα
- Συμμετοχή στην διαδικασία αξιολόγησης των εργαζομένων
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου
- Συμμετοχή σε εκθέσεις όταν κρίνεται απαραίτητη η παρουσία
- Αντιμετώπιση όλων των ζητημάτων που προκύπτουν από το προσωπικό ή τους πελάτες