Η
ICAP Recruitment Solutions είναι μέρος της ICAP People & Employment Solutions, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από
50 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή αποφοίτων και νέων στελεχών για Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Για λογαριασμό μιας από τις πλέον γνωστές παραγωγικές μονάδες με έντονη εμπορική δραστηριότητα, αναζητείται:
Υπεύθυνος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Υποστήριξης (οικιακές συσκευές κουζίνας- μπάνιου) - (Ref. 5871/CTS/RS/GR)
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση πελατών Χονδρικής και Λιανικής μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Διαχείριση αιτημάτων πελατών αναφορικά με δυσλειτουργίες προϊόντων, αντικατάσταση προϊόντων λόγω μη δυνατότητας επισκευής ή μη ύπαρξης ανταλλακτικών.
- Έλεγχος και παρακολούθηση του τεχνικού δικτύου (έκδοση τεχνικών οδηγιών, ενημέρωση για νέα προϊόντα & μεθόδους επισκευής υφισταμένων προϊόντων, έλεγχος τιμολογημένων εργασιών - πίστωσης ανταλλακτικών, διαχείριση παραγγελιών τεχνικών δικτύου).
- Παρακολούθηση και αναπλήρωση των αποθεμάτων ανταλλακτικών μέσω του τμήματος παραγγελιών.
- Έκδοση παραγγελιών ανταλλακτικών πελατών Χονδρικής και Λιανικής.
- Παρακολούθηση και καταγραφή επιστροφών
- Πολύ καλή γνώση των ποιοτικών προδιαγραφών υπαρχόντων και μελέτη/διερεύνηση χαρακτηριστικών των νέων μοντέλων.
- Τήρηση οικονομικών και ποσοτικών στατιστικών στοιχείων βλαβών Τεχνικού Δικτύου.