Διαθέτεις πελατοκεντρική προσέγγιση και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες; Ενθουσιάζεσαι στην ιδέα να επεξεργάζεσαι τις παραγγελίες των πελατών και να δίνεις λύσεις στα αιτήματα τους; Έχεις προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών;
Αν η απάντηση σου σε όλα τα παραπάνω είναι θετική, τότε είσαι το κατάλληλο άτομο για την θέση του/της Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης Πελατών, κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση εργασίας σε πολυεθνική εταιρία!
Ως Εκπροσώπος Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:
- Διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω email και τηλεφώνου
- Παραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών
- Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών
- Συνεχης επικοινωνία με τα λοιπά τμήματα της εταιρείας
- Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια