Το Miraggio Thermal Spa Resort στο Παλιούρι στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής
ζητά να καλύψει την ακόλουθη θέση:
Receptionist German Speaker
(Κωδ: RECGRM18)
Ο ρόλος:
Ο υπάλληλος στη θέση αυτή είναι υπεύθυνος για την υποδοχή και την εξυπηρέτηση των πελατών με φιλικό τρόπο, σύμφωνα με τις προκαθορισμένες διαδικασίες και τα πρότυπα του ξενοδοχείου. Συνεχώς παρουσιάζει τον επαγγελματισμό και τη θετική εικόνα του ξενοδοχείου, καθώς διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην πρώτη και στην τελευταία εντύπωση που θα αποτυπώσουν οι πελάτες για το ξενοδοχείο.
Τα καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:
· Εκτελεί τις διαδικασίες check-in για τους αφιχθέντες πελάτες και check-out γι' αυτούς που αναχωρούν με φιλικό και περιποιητικό τρόπο, σύμφωνα με τις διαδικασίες και τα πρότυπα του ξενοδοχείου.
· Κατά το check-in εγγράφει τους πελάτες και παραχωρεί το δωμάτιο. Διευθετεί τα ειδικά αιτήματα όταν αυτό είναι δυνατό. Όταν χρειάζεται, βοηθά τους πελάτες να συμπληρώσουν την κάρτα εγγραφής τους. Χρησιμοποιεί τεχνικές προτεινόμενων πωλήσεων και προωθεί τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Επιβεβαιώνει τον τρόπο πληρωμής που επιθυμούν οι πελάτες και ακολουθεί τις καθορισμένες διαδικασίες ελέγχου χρέωσης ή προωθεί την πληρωμή με μετρητά στους ταμίες. Καλεί τον bellman να συνοδεύσει τον πελάτη στο δωμάτιό του.
· Κατά το check-out εκτελεί την αντίστοιχη διαδικασία. Λαμβάνει την πληρωμή του πελάτη. Ρυθμίζει τον λογαριασμό του πελάτη και του / της δίνει αντίγραφο του τιμολογίου.
· Χειρίζεται όλες τις ταμειακές συναλλαγές, όπως τηναποστολή χρεώσεων στους πελάτες, τη λήψη πληρωμών δωματίων και την ανταλλαγή συναλλάγματος, σύμφωνα με τις διαδικασίες. Στο τέλος της βάρδιας ισολογίζει τα μετρητά του ταμείου.
· Απαντά σε όλα τα αιτήματα των πελατών με φιλικό και περιποιητικό τρόπο, είτε τηλεφωνικά είτε κατ’ ιδίαν, παρέχει / λαμβάνει πληροφορίες και κάνει τις κατάλληλες ενέργειες ή αναφέρεται στους κατάλληλους ανθρώπους για να ενεργήσουν. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή safe box, χειρισμό μηνυμάτων, παραπόνων και άλλα.
· Συντονίζει την κατάσταση των δωματίων σε συνεργασία με το τμήμα καθαριότητας ενημερώνοντας για αναχώρηση πελατών, καθυστερημένη αναχώρηση, πρόωρη άφιξη και ιδιαίτερα αιτήματα.
· Παραμένει ενήμερος για τις παροχές και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, καθώς και για τις ημερήσιες δραστηριότητες στο ξενοδοχείο και στο συνεδριακό κέντρο.
· Κατέχει γνώσεις διαδικασίας κράτησης δωματίων καιπροχωρεί σε κράτηση ή ακύρωση αυτών όποτε χρειάζεται.
· Διατηρεί την τάξη και την καθαριότητα του χώρου εργασίας του.
· Απαντά σε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις,μεταφέρει γραμμές στον κατάλληλο εσωτερικό αριθμό τηλεφώνου με αποτελεσματικό, φιλικό και περιποιητικό τρόπο, σύμφωνα με τα πρότυπα του ξενοδοχείου.
· Κρατά ακριβή μηνύματα για τους πελάτες και τα παραδίδει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
· Χειρίζεται τηλεφωνήματα αφύπνισης και τα σημειώνει.
· Απαντά σε όλες τις ερωτήσεις και τα αιτήματα των πελατών με φιλικό και περιποιητικό τρόπο, ενεργεί αντίστοιχα ή, αν χρειαστεί, αναφέρεται στους αρμόδιους για να τα χειριστούν. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την παροχή πληροφοριών ή την εξυπηρέτηση για κάποιο τηλεφώνημα ή τον χειρισμό παραπόνωνκ.ά.
· Σε περίπτωση ανάγκηςχειρίζεται όλη την επικοινωνία του ξενοδοχείου με σκοπό την εξυπηρέτηση από το ξενοδοχείο ως επικοινωνιακό κέντρο.
· Παραμένει ενήμερος ως προς τον τηλεφωνικό κατάλογο, νέους υπαλλήλους ή αποχωρήσεις αυτών, διαδικασίες εκτάκτου ανάγκης και γενικές παροχές των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.
· Ελέγχει την επάρκεια της γραφικής ύλης και των εντύπων της υποδοχής και προβαίνει στις ανάλογες παραγγελίες.
· Έχει ευρεία αντίληψη του ξενοδοχειακού συγκροτήματος και της λειτουργίας των άλλων τμημάτων και επιδιώκει την καλή και εύρυθμη συνεργασία με τους υπόλοιπους συναδέλφους.
· Ανταποκρίνεται σε κάθε άλλο περιστασιακό αίτημα (συναφές με το αντικείμενο δραστηριότητας της θέσης) που προκύπτει και ανατίθεται από τον προϊστάμενο του τμήματος.