Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

27/1/2023

Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών για τμήμα εισερχομένων κλήσεων, διάρκειας 4 μηνών με δυνατότητα επιλογής ωραρίου

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΚΑΛΛΙΘΕΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Το CONTACT CENTER, μέλος του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά εργαζόμενους για τη στελέχωση των τμημάτων τηλεφωνικής και γραπτής εξυπηρέτησης πελατών σε έργα διαχείρισης e-shops, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με δυνατότητα επιλογής ωραρίου σε πρωινές ή απογευματινές βάρδιες στα κεντρικά γραφεία της, στην Αθήνα.

  Αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία προφορικά και γραπτά
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα συνεκτιμηθεί

Παροχές

  • Επιλογή Full time/Part time απασχόλησης με δυνατότητα επιλογής ωραρίου(πρωινές ή απογευματινές βάρδιες)
  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Υψηλό Βonus παραγωγικότητας επίτευξης στόχου
  • Δυνατότητα επιλογής υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα)
  • Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό