Το CONTACT CENTER, μέλος του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά εργαζόμενους για τη στελέχωση των τμημάτων τηλεφωνικής και γραπτής εξυπηρέτησης πελατών σε έργα διαχείρισης e-shops, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με δυνατότητα επιλογής ωραρίου σε πρωινές ή απογευματινές βάρδιες στα κεντρικά γραφεία της, στην Αθήνα.
Αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
- Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
- Διαχείριση παραπόνων