Τι θα κάνεις ως Tech Call Center Agent:
• Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με στόχο την επίλυση τεχνικών αιτημάτων των πελατών σε πρώτο χρόνο.
• Άμεση αντιμετώπιση και πρόταση κατάλληλων λύσεων.
• Διατήρηση της εμπειρίας των πελατών σε υψηλά επίπεδα.
Τι πρέπει να διαθέτω;
• Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ πληροφορικής ή τηλεπικοινωνιών
• Πολύ καλή γνώση Λειτουργικών Συστημάτων
• Πολύ καλή γνώση διαχείρισης δικτυακού εξοπλισμού (Routers, Switches, LAN, WAN)
• Εμπειρία σε υπηρεσίες ADSL, τηλεφωνίας ή συνδρομητικής τηλεόρασης
• Γνώσεις Αγγλικών
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικότητα
• Πελατοκεντρική προσέγγιση
• Ευελιξία ωραρίου
• Ολοκληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)