Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
- Διαχειριση τηλεφωνικης επικοινωνιας με πελατες και παροχη πληροφοριων
-
Καταχωρηση και διαχειριση πληροφοριων οπως στοιχεια επικοινωνιας, mails κ.α
-
Παροχη πληροφοριων στους πελατες και ενημερωση σχετικα με εκδρομες, την περιοχη, δραστηριοτητες κ.α
-
Συνοδεια πελατων στα δωματια και ελεγχος δωματιων πριν την αφιξη του πελατη προς αποφυγη παραπονων
-
Τιμολόγηση και καταχωρηση πληρωμων
-
Check in & Check out, Συντονισμος αφιξεων πελατων εντος και εκτος ωραριου λειτουργιας της υποδοχης
-
Συνεχης επικοινωνια και συντονισμος με τμημα καθαριοτητας, τμημα πωλησεων και συντηρησης
-
Παρακολούθηση υπολοίπων - εισπράξεις πελατών
-
Συντονισμός με τα υπολοιπα τμηματα, ελεγχος προμηθειων, ορθη διαχειριση προυπολογισμου προμηθειων
- Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
-
Πωλησεις δωματιων, προιοντων και υπηρεσιων
Απαραίτητα Προσόντα
-
Πτυχίο τουριστικήςκατεύθυνσης
-
Άριστη χρήση του προφορικού και του γραπτού λόγου της αγγλικής και της ελληνικής γλώσσας
-
Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
-
Επαγγελματική εμπειρία σε ανάλογη θέση
-
Πολύ καλή γνώση Η/Υ και ιδιαίτερα επιθυμητή η γνώση ξενοδοχειακού λογισμικού και συστήματα online κρατήσεων
-
Ευγένεια, ευχάριστη και φιλική προσωπικότητα προσανατολισμένη στην εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του πελάτη και ικανότητα διαχείρισης χρόνου
-
Προσοχή στη λεπτομέρεια
-
Προσεγμένη εμφάνιση
Παροχές
-
Την ευκαιρία να αναπτυχθείς σε μια δυναμική ομάδα, πολλές προκλήσεις, δημιουργικότητα και διασκέδαση
- Ανταγωνιστικο Πακετο Αποδοχων
- Δυνατοτητα Διαμονης
-
Μελλοντικη εκπαίδευση που θα σε ετοιμάσει να εξελιχθείς γρήγορα μέσω σεμιναρίων όσο βασικών αρχών εξυπηρέτησης πελατών ειδικά προσανατολισμένων στον τουρισμό
-
Ευχάριστο και νεανικό περιβάλλον