H ManpowerGroup, για λογαριασμό πελάτη της, Real Estate Agency, αναζητά
Back Office Organizer με βασικές αρμοδιότητες την παροχή γραμματειακής υποστήριξης, την οργάνωση των πληροφοριών και την εξυπηρέτηση των πελατών.
Η θέση αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή.
Περιγραφή
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣΟ κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τα παρακάτω :
- Παροχή διοικητικής υποστήριξης, οργάνωση γραφείου, ταξινόμηση εγγράφων
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Οργάνωση Πληροφοριών, καταχώρηση ζητήσεων, καταχώρηση ακινήτων
- Διασταύρωση ζητήσεων και αναθέσεων
- Έρευνες αγοράς και παρακολούθηση αγγελιών
- Επικοινωνία με πελάτες κι ενημέρωσή τους
- Καθορισμός ραντεβού (Αναθέσεις, Συναντήσεις, Υποδείξεις)
- Συντονισμός συνεργατών
- Οργάνωση Αρχείων (Track Record, Filing System)