Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά τέσσερα (4) άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών (Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή Θέσης
• Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών
• Ενημέρωση σχετικά με τις εταιρικές διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
• Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
• Έλεγχος και διαχείριση συμβάσεων ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων
• Καταχώριση/ έκδοση συμβάσεων και λογαριασμών φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
• Διαχείριση παραπόνων πελατών
Απαραίτητα Προσόντα
• Απόφοιτοι ΙΕΚ/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ
• Απαραίτητη προϋπηρεσία ένα (1) - δύο (2) έτη στην εξυπηρέτηση πελατών ή σε τηλεφωνικό κέντρο
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Επιθυμητή γνώση CRM
• Επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
• Εχεμύθεια, υπευθυνότητα και συνέπεια
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση