Εταιρία, ηγέτιδα στον τομέα των μεταφορών, αναζητά υπάλληλο για τη θέση του Υπεύθυνου του τμήματος Customer Service.
Ο-Η υποψήφιος-α, θα συντονίζει το Customer Service, θα συνεργάζεται στενά με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας καθώς και με τους πελάτες της παρέχοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, με σκοπό την διατήρηση των υφιστάμενων άριστων σχέσεων
Ειδικότερα:
• Παρακολούθηση των status των αποστολών και διαχείριση των παραδόσεων
• Διαχείριση αιτημάτων, ερωτήσεων παραπόνων πελατών
• Προετοιμασία αναφορών και χρεώσεων πελατών
• Επικοινωνία με δίκτυο συνεργατών και τα τμήματα της εταιρίας για ενημέρωση απαιτήσεων πελατών
• Συμβολή στους δείκτες KPIs της εταιρίας και διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις εξωτερικού και εσωτερικού ελέγχου