Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

23/05/2018

Διευθυντής Πωλήσεων

Πωλήσεις Χονδρικής (B2B)

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η ΕΛΜΑ Α.Ε, μία εταιρία που δραστηριοποιείται ενεργά στο χώρο του αυτοκινήτου με εξειδίκευση στον τομέα της εμπορίας ελαστικών αναζητά Διευθυντή Πωλήσεων.

Περιγραφή θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις και τις επιχειρησιακές λειτουργίες που αφορούν τις πωλήσεις χονδρικής. 
Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την επιτυχή ολοκλήρωση της στρατηγικής κατεύθυνσης του μάρκετινγκ της εταιρείας, όπως και  για συγκεκριμένες δράσεις αυτού, με σκοπό την επίτευξη των στόχων της εταιρείας, αναφορικά με την αύξηση του όγκου πωλήσεων, αλλά και μικτού κέρδους που έχουν συμφωνηθεί με τη διοίκηση. Επιπλέον, θα πρέπει να κατέχει προϋπηρεσία  σε ανάλογη ηγετική θέση με στόχο την σωστή διαχείριση, αλλά και δέσμευση  των ανθρώπων της ομάδας πωλήσεων αφού θα έχει  συνολική ευθύνη  των πωλήσεων χονδρικής. 

Τα κύρια καθήκοντα αυτού του ρόλου συνιστούν τις  εξής ικανότητες:
• Διαχείριση κερδοφορίας & επιχειρηματικής ευθύνης.
• Υπευθυνότητα για την ανάπτυξη Top Line & Bottom Line Στόχων (Όγκος-NSV) & Υλοποίηση των Οικονομικών Στόχων σε σχέση με :  (Λειτουργικό Κέρδος, Μικτό Περιθώριο% & Ταμειακή Ροή).
• Ανάπτυξη και προώθηση της εκτέλεσης του επιχειρηματικού σχεδίου.
• Ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ πωλήσεων και εμπορικών συναλλαγών.
• Χειρισμός του Προϋπολογισμού της εταιρείας. 
• Παρακολούθηση και ανάλυση της εξέλιξης των πωλήσεων της χονδρικής &  λιανικής , των  τάσεων της αγοράς και την τιμολόγησης σε όλα τα προϊόντα.
• Καθοδήγηση και αξιολόγηση της ομάδας πωλήσεων με σκοπό την υλοποίηση  ετήσιων συμφωνιών, την αύξηση και ανάπτυξη  της κατανομής των κερδοφόρων πελατών, την αναζήτηση νέων με παράλληλη ευθυγράμμιση μεταξύ λειτουργιών πωλήσεων, μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας, με κύριο στόχο την υλοποίηση των στόχων πωλήσεων  .
• Αξιολόγηση & δημιουργική  κριτική του ενδεχόμενου ανταγωνισμού σε σχέση με τις τάσεις της αγοράς και του κλάδου της εταιρείας  με σκοπό την χάραξη  στρατηγικής αξιοποιώντας αυτές τις τάσεις.
• Διαχείριση πολύπλοκων καταστάσεων με ακεραιότητα, δημιουργώντας το κατάλληλο εργασιακό περιβάλλον, όπου οι εργαζόμενοι εμπνέονται από την εργασία τους με γνώμονες την ανάπτυξη της ομαδικότητας και την συνεργασίας.

Απαραίτητα Προσόντα

• Πτυχίο ΑΕΙ .
• Απαραίτητη η εμπειρία πωλήσεων και μάρκετινγκ από διάφορους κλάδους σε παρόμοια θέση (τουλάχιστον 3 έτη)
• Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
• Επίδειξη ικανότητας ηγεσίας της ομάδας.
• Ισχυρές ικανότητες επηρεασμού
• Δυναμική και επιχειρηματική προσωπικότητα.
• Επίδειξη στρατηγικής και επιχειρησιακής νοοτροπίας.
• Καθοδήγηση στην «Αλλαγή»  και  εμπειρία διαχείρισης.
• Ισχυρός προσανατολισμός των αποτελεσμάτων.
• Διεθνής νοοτροπία.