Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

11/04/2023

Στέλεχος Διαχείρισης Παραγγελιών και Τιμολόγησης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΛΑΓΚΑΔΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της της εταιρείας ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗΣ ΑΛΑΤΙ Α.Ε., τη θέση του/της

Στελέχους Διαχείρισης Παραγγελιών και Τιμολόγησης

Η εταιρεία-πελάτης

Η ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗΣ ΑΛΑΤΙ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1912 και για πάνω από έναν αιώνα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της Ελληνικής αγοράς στην επεξεργασία και το εμπόριο άλατος. Η γνώση του προϊόντος που μεταφέρεται από γενιά σε γενιά παρέχει στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας την απόλυτη τεχνογνωσία του είδους στις εφαρμογές και τις δυνατότητες του.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, η επιχείρηση αυξάνει σταθερά τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια και χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεγαλώνοντας έτσι το μερίδιο αγοράς της και στο εξωτερικό.

Με σεβασμό στη διαχείριση ενός τόσο πολύτιμου αγαθού και την δραστηριότητα τεσσάρων γενεών στην επεξεργασία και το εμπόριο προϊόντων άλατος, η ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗΣ ΑΛΑΤΙ Α.Ε. κατατάσσεται σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο της στα Βαλκάνια.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί θα εργάζεται στα γραφεία της εταιρείας στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:

  • Λήψη εισερχόμενων παραγγελιών
  • Καταχώρηση εισερχόμενων παραγγελιών στο ERP
  • Έκδοση παραστατικών φόρτωσης-συνοδείας δρομολογίων και φορτωτικών
  • Έκδοση παραστατικών εσωτερικού και εξωτερικού (εξαγωγές)
  • Επικοινωνία με πελάτες για θέματα που αφορούν στην πορεία εκτέλεσης των παραγγελιών
  • Επικοινωνία με τελωνείο για εξαγωγές
  • Καταχώρηση φορτωτικών πρακτορείων
  • Καταγραφή φορτωτικών των οδηγών.

Απαραίτητα Προσόντα

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο IEK/ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, η γνώση μίας Σλαβικής γλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Καλή γνώση χρήσης Η/Υ και των εφαρμογών MS Office (Word, Excel)
  • Εμπειρία στην χρήση ERP συστημάτων, κατά προτίμηση του προγράμματος Singular Enterprise (SEn)
  • Ικανότητα προγραμματισμού και οργάνωσης, καθώς και ταυτόχρονης διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασίων (multitasking)
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων, συνέπεια και αξιοπιστία.

Παροχές

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
  • Ανταγωνιστικές σταθερές αποδοχές
  • Δυναμικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας.
  • Κάλυψη κόστους εκπαιδεύσεων σε θέματα που σας ενδιαφέρουν.
  • Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης στο πλαίσιο μιας αναπτυσσόμενης εταιρείας με εξαγωγικό προσανατολισμό και ισχυρή θέση στην ελληνική αγορά.