Εμπορική εταιρία στο χώρο διανομής τροφίμων στην
Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια ανάπτυξης του κύκλου εργασιών της, ζητά να προσλάβει
Υπεύθυνο Αποθήκης και Γραφείου Κίνησης.
Βασικές αρμοδιότητες :
- Προγραμματισμός δρομολογίων των οδηγών του στόλου
- Έλεγχος κατάστασης χώρου αποθήκης και εμπορευμάτων
- Έλεγχος διατήρησης διαδικασιών ISO σε εγκατάσταση και εμπορεύματα
- Έλεγχος χωροθέτησης αποθεμάτων-εμπορευμάτων
- Ευθύνη για την ασφαλή (service, ελαστικά) και νόμιμη (ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ κ.λπ.) λειτουργία των οχημάτων του στόλου
- Διαχείριση των συνεργαζόμενων συνεργείων για την τακτική συντήρηση και την αποκατάσταση βλαβών των οχημάτων του στόλου
- Ημερήσιος προγραμματισμός, καθώς και παράδοση / παραλαβή των αυτοκινήτων
- Έλεγχος κατανάλωσης καυσίμων
- Τήρηση αυστηρά όλων των νόμιμων διαδικασιών σχετικά με ταχογράφους / εξοπλισμό ασφάλειας, καθώς και διαδικασία ενημέρωσης βλαβών
- Έλεγχος και προγραμματισμός συντήρησης του στόλου των οχημάτων και φορτηγών σε συνεργασία με τους υπεύθυνους δρομολογητές
- Έλεγχος δελτίων συντήρησης και εργασιών
- Δημιουργία αναφορών για την παρακολούθηση των συντηρήσεων
- Διαχείριση ελαστικών
- Διαχείριση μέσων ατομικής προστασίας
- Διαχείριση GPS στόλου
- Γνώσεις περονοφόρων οχημάτων και υπεύθυνος συντήρησης όλου του εξοπλισμού τον περονοφόρων