Η εταιρεία μας, μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες εξοπλισμού επαγγελματικών χώρων, με ιδιαίτερη ειδίκευση στον εξοπλισμό καταστημάτων λιανικής πώλησης και αποθηκών, ζητά Υπάλληλο Γραμματειακής υποστήριξης (Πλήρους απασχόλησης), για τη στελέχωση των κεντρικών γραφείων Θεσσαλονίκης.
Περιγραφή αρμοδιοτήτων
1. Σύνταξη αναφορών
2. Υποστήριξη τμήματος διεύθυνσης.
3. Επικοινωνία με πελάτες/προμηθευτές
4. Γενικά καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης
5. Κοστολογήσεις εργασιών
6. Purchase management
7. Έλεγχος ολοκληρωμένων εργασιών βάσει διαδικασίας ISO
8. Έκδοση Δ/Α και τιμολογίων