Ρόλος:
Ως Υπεύθυνος Καταστήματος, είσαι υπεύθυνος/η για την ομαλή και καθημερινή λειτουργία του καταστήματος, σύμφωνα με τη πολιτική πωλήσεων της εταιρείας, η οποία είναι:
- Ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών
- Κερδοφορία μέσω της επίτευξης των στόχων του καταστήματος
- Εφαρμογή των πολιτικών και διαδικασιών της εταιρείας
- Πρωτοβουλίες για την βελτίωση της λειτουργίας του καταστήματος
- Παροχή πληροφοριών και συμβουλών σε πελάτες και πωλητές για τη βέλτιστη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών
- Διαχείριση, κινητοποίηση και έμπνευση των εργαζομένων για την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων
- Ανάπτυξη εξαιρετικών σχέσεων με τους πελάτες και την τοπική κοινότητα
- Επίλυση προβλημάτων ή/ ή και παραπόνων των πελατών με τον βέλτιστο τρόπο
Ποιοι είμαστε :
Στη Vodafone, πιστεύουμε στη δύναμη του ανθρώπου και όσα μπορεί να πετύχει αξιοποιώντας την τεχνολογία, για να οικοδομήσει ένα καλύτερο μέλλον. Ο στόχος μας είναι να συνδέουμε τον κόσμο για ένα καλύτερο μέλλον, ώστε να συντελέσουμε στη δημιουργία μιας βιώσιμης ψηφιακής κοινωνίας με ίσες ευκαιρίες για όλους, χωρίς αποκλεισμούς.