Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

28/2/2019

Βοηθός Προμηθειών

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Μια εξαιρετική επαγγελματική ευκαιρία να εργαστείς σε έναν αναγνωρισμένο και βραβευμένο πολυχώρο στα βόρεια προάστια ως Βοηθός Προμηθειών. Πιστεύεις πως μπορείς να οργανώνεις τις καθημερινές ανάγκες που προκύπτουν στα επιμέρους τμήματα και να συντονίζεις τις παραγγελίες; Διαθέτεις καλά επικοινωνιακά στοιχεία, είσαι υπεύθυνος και δίνεις τρομερή προσοχή στην λεπτομέρεια και σε όλη την πληροφόρηση που πρέπει να διαχειρίζεσαι γρήγορα και αποτελεσματικά;

Αν ναι, τότε μπορείς να κάνεις την αίτησή σου και να διεκδικήσεις την θέση του Βοηθού Προμηθειών σε ένα υπέροχο εργασιακό περιβάλλον.


Ως Βοηθός Προμηθειών, οι αρμοδιότητές σου θα είναι:
  • Πραγματοποίηση και διαχείριση αγορών για την καθημερινή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων
  • Παρακολούθηση της αποθήκης και των αποθεμάτων της και ο προγραμματισμός των παραγγελιών με στόχο την έγκαιρη ανανέωση αυτών
  • Διενέργεια έκτακτων αγορών που αφορούν ανάγκες των διαφόρων τμημάτων κατόπιν αιτήματος του αρμόδιου υπαλλήλου
  • Διαρκής έρευνα αγοράς για την εξεύρεση νέων ειδών και προμηθευτών με σκοπό την βελτίωση υφιστάμενων συνεργασιών και δημιουργία νέων
  • Τακτικές και περιοδικές απογραφές συνθέτοντας τα απαραίτητα reports
  • Παρακολούθηση παραλαβών, δημιουργία παραγγελιών και επαλήθευση ποσοτήτων
  • Διαβίβαση πληροφορίας στο λογιστήριο ενημερώνοντάς το σχετικά με τις παραγγελίες, τα τιμολόγια και τα παραστατικά
  • Έλεγχος για την επαρκή τεκμηρίωση των δαπανών αλλά και για την σωστή κατηγοριοποίηση τους σε συνεργασία με τον υπεύθυνο
  • Παρακολούθηση και διεκπεραίωση εργατικών θεμάτων που αφορούν πίνακες ωραρίου, προγράμματα βαρδιών, άδειες, προετοιμασία και επίδοση προσλήψεων προς υπογραφή
  • Διενέργεια μηνιαίων εκκαθαρίσεων μισθοδοσίας για εξωτερικούς συνεργάτες και ενημέρωση των ηλεκτρονικών αρχείων
  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την κατάρτιση του ετήσιου προϋπολογισμού
  • Δημιουργία report που αφορούν τις λειτουργίες του τμήματος των προμηθειών
  • Τήρηση αρχείου με τις απαραίτητες άδειες, πιστοποιήσεις που αφορούν την λειτουργία της εγκατάστασης

Απαραίτητα Προσόντα

Για να εργαστείς ως Βοηθός Προμηθειών χρειάζεται να έχεις:
  • Εκπαιδευτικό υπόβαθρο σε Οικονομικά, Διοίκηση επιχειρήσεων, Λογιστική ή Logistics
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε τμήμα αγορών, αποθήκης, εμπορικής διεύθυνσης
  • Γνώσεις σε θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας, κοστολόγησης και βασικής λειτουργίας λογιστικών προγραμμάτων
  • Πολύ γνώση Αγγλικής γλώσσας και εξαιρετική χρήση Η/Υ, MS Office
  • Ευχέρεια και αποδεδειγμένη προϋπηρεσία σε χειρισμό προγραμμάτων ERP και CRM
  • Υπευθυνότητα, εχεμύθεια, οργάνωση και μεθοδικότητα
  • Αναλυτική και κριτική σκέψη, ευγένεια, διακριτικότητα και έμφαση στην λεπτομέρεια
  • Θετική προσέγγιση στις καθημερινές απαιτήσεις της δουλειάς
  • Δυνατότητα εργασίας κάτω από πίεση χρόνου και αυστηρές προθεσμίες
  • ΙΧ και άδεια οδήγησης, για την μετακίνηση του από και προς την εργασία του

Παροχές

Ο πελάτης μας για την συγκεκριμένη θέση εργασίας του Βοηθού Προμηθειών παρέχει:
  • μία ολοκληρωμένη ανταγωνιστική πρόταση συνεργασίας
  • δυνατότητα για επαγγελματική εξέλιξη μέσα στην εταιρεία
  • εργασιακή ασφάλεια, σταθερότητα και μονιμότητα
Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση του Βοηθού Προμηθειών, μπορείτε να κάνετε την αίτησή σας τώρα!

Για πληροφορίες τηλεφωνήσετε στο +30 2106770523 και μπορείτε να ζητήσετε τη Σταυράκη Μαρία.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.