Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

09/01/2023

Store Manager- ΕΡΜΟΥ-

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Trenkwalder HELLAS, για λογαριασμό εταιρείας πελάτης της αναζητά:

Store Manager ( Υπόδηση- Αξεσουάρ) για κατάστημα στην ΕΡΜΟΥ

Ο Store Manager, είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ομάδας, για την αύξηση της παραγωγικότητας του καταστήματος και για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών. Η διασφάλιση εφαρμογής των εταιρικών διαδικασιών, η διατήρηση ενός άριστου περιβάλλοντος η μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω των δεικτών απόδοσης και η διατήρηση μιας αποτελεσματικής ομάδας είναι οι προτεραιότητες του συγκεκριμένου ρόλου.

Βασικές αρμοδιότητες

Μεγιστοποίηση αποδοτικότητας:

• Υπεύθυνος/η για την αύξηση των πωλήσεων
• Αναλύει τα αποτελέσματα & δημιουργεί μετρήσιμα, υλοποιήσιμα σχέδια δράσης για τη θετική ανάπτυξη των δεικτών απόδοσης KPIs .
• Ελέγχει πλήρως τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου μεταξύ άλλων της δημιουργίας προγράμματος εργασίας
• Διατηρεί άριστη την εικόνα του Brand μέσω της εμπορικής παρουσίασης των προϊόντων στη βιτρίνα και των κατάλληλων προωθητικών σημάνσεων σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εταιρείας
• Διασφαλίζει τη σωστή & έγκαιρη αλλαγή βιτρινών βάσει των οδηγιών που παρέχονται από την Εταιρεία
• Εξασφαλίζει ότι όλα τα θέματα που σχετίζονται με το απόθεμα του καταστήματος, όπως παραλαβή προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, αποστολές/παραλαβές κτλ, λαμβάνουν χώρα βάσει των Εταιρικών διαδικασιών
• Προτείνει στον Area Manager του καταστήματος τρόπους για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της παραγωγικότητας μέσω των αντίστοιχων δεικτών και εργαλείων απόδοσης
• Διαχειρίζεται καθολικά και επιλύει όλα τα παράπονα πελατών

• Επιμορφώνει το προσωπικό σχετικά με τις αξίες της Εταιρείας και το σωστό τρόπο συμπεριφοράς μεταξύ της ομάδας
• Ηγείται της ομάδας του καταστήματος μέσω ξεκάθαρης στοχοποίησης και αντίστοιχων τρόπων προς την επίτευξή τους.
• Χτίζει αποδοτική ομάδα μέσω καθημερινής συζήτησης και συνεχούς εκπαίδευσης
• Διαχειρίζεται καθολικά την εξέλιξη του προσωπικού, όπως τη σωστή ένταξή τους στην ομάδα, την αξιολόγησή τους, τη διατήρησή τους, την ανάπτυξη της καριέρας τους και την επιβράβευση σωστών συμπεριφορών
• Δημιουργεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και επιλύει τυχόν διαφωνίες μεταξύ του προσωπικού



Απαραίτητα Προσόντα

Βασικά προσόντα

• 1-2 χρόνια εμπειρίας ως Υπεύθυνος Καταστήματος ιδανικά στον χώρο της υπόδησης
• Πολύ καλά αγγλικά
• Καλή γνώση των προγραμμάτων του Microsoft Office (Word, Excel)
• Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Αποτελεσματικότητα και ομαδικότητα
• Προσανατολισμός στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
• Δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών εργασιών σε συνθήκες πίεσης
Προσφέρεται ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης.

Παροχές

Παροχές

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει δεξιοτήτων
• Εισαγωγή στη φιλοσοφία της εταιρείας και συνεχή εκπαίδευση
• Προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Bonus επίτευξης στόχων