Το ξενοδοχείο μας στην Σαντορίνη, με πολυετή παρουσία στον τουρισμό και έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την προσφορά πολυτελούς διαμονής και εξυπηρέτησης στους πελάτες του, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό του για την σεζόν 2021, ταλαντούχους και ικανούς συνεργάτες για την κάλυψη της παρακάτω θέσης: Captain / Υπεύθυνος Βάρδιας.
Η θέση αναφέρεται στoν Υπεύθυνο Βάρδιας των Επισιτιστικών τμημάτων.
Αρμοδιότητες:
- Η παραγγελιοληψία, η αναβάθμιση των πωλήσεων και το σερβίρισμα των πελατών, διασφαλίζοντας ότι το “service” διενεργείται με επαγγελματικό τρόπο από όλο το προσωπικό των τμημάτων και σύμφωνα με τις προκαθορισμένες διαδικασίες.
- Ικανότητα εκπαίδευσης “on the job training”, εποπτείας και αξιολόγησης προσωπικού, διασφαλίζοντας την μέγιστη ικανοποίηση των πελατών, εφαρμόζοντας τα Service Manuals, το σύστημα ποιότητας της εταιρείας και τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα για τον COVID 19.
- Έλεγχος τήρησης ωραρίου, κατανομή πόστων εργασίας, προγραμματισμός και ανάθεση καθηκόντων στο προσωπικό, καθ’ όλη τη διάρκεια και μετά το πέρας του service. Διασφάλιση επάρκειας στα αποθέματα προϊόντων και αναλώσιμων του κάθε τμήματος, μέσω της διαδικασίας υποβολής παραγγελίας και της διενέργειας ανεφοδιασμού τους.
- Ελέγχει το χώρο ευθύνης του και την σωστή χρήση του εξοπλισμού, εξασφαλίζοντας ότι όλα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, αναφέροντας τυχόν βλάβες άμεσα στο τμήμα Συντήρησης. Διατηρεί συνεχώς την ποιότητα παροχής υπηρεσιών σε υψηλό επίπεδο, ελέγχοντας την εφαρμογή των κανόνων ενδυμασίας, προσωπικής υγιεινής, συμπεριφοράς και πειθαρχίας, όπως αυτοί έχουν οριστεί από την διοίκηση.
- Με βάση την ευθύνη και την καλή ηθική του, διαμορφώνει μια θετική εικόνα των καθηκόντων του και της επιχείρησης.
Η περιγραφή της συγκεκριμένης θέσης δεν είναι μια αποκλειστική ή διεξοδική καταγραφή όλων των λειτουργιών που μπορεί να χρειαστεί να διεκπεραιώσει το πρόσωπο που την κατέχει. * Για όλες τις αιτήσεις και τα στοιχεία που θα υποβληθούν θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα. Η επικοινωνία θα γίνει μόνο με τους υποψήφιους όπου ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης.