ΕΙΣΟΔΟΣ
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο JobFind.gr Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το JobFind.gr
ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΟΛΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΩΣ ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΑΤΡΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΥΚΟΝΟΣ ΒΟΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΘΑΣΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ εμφάνιση περισσότερων εμφάνιση λιγότερων

Η Θέση εργασίας έχει καλυφθεί

Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών software

Ημ/νία Δημοσίευσης: 05/04/2021
Κατηγορία: Πληροφορική - Προγραμματιστές
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Περιοχή: ΕΥΟΣΜΟΣ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Η SELDI GROUP αναζητά υποψήφιο για τη θέση του Υπεύθυνου Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών.

Περιγραφή Θέσης:

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για όλες τις λειτουργίες Υποστήριξης των πελατών της εταιρείας. Θα είναι επικεφαλής της ομάδας υποστήριξης (απομακρυσμένη και επί τόπου υποστήριξη) και θα συντονίζει όλες τις ενέργειες για την διευθέτηση των σχετικών θεμάτων.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ Πληροφορικής (Ή συναφών σχολών)
  • Ελάχιστη Προϋπηρεσία 2 έτη σε υποστήριξη Software εμπορικής διαχείρισης, ERP κ.α.
  • Δίπλωμα οδήγησης
  • Επικέντρωση στην εξεύρεση λύσεων
  • Ευελιξία στις μεταβαλλόμενες συνθήκες
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες για την επαφή με τους πελάτες
  • Διάθεση για Εργασία
  • Συνέπεια & Επαγγελματισμός
  • Πνεύμα Συνεργασίας και Ομαδικότητας

Παροχές

  • Μισθός ανάλογος των προσόντων
  • Ασφάλιση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας