Μηχανικός Σέρβις
Γίνετε μέλος της εξειδικευμένης, καινοτόμο και γεμάτο κίνητρα ομάδα μας. Μια ανεξάρτητη και ποικίλη δουλειά σε έναν οργανισμό που δραστηριοποιείται στη Μπενελούξ, όπου η προσωπική συμβολή και η προληπτική στάση εκτιμώνται ιδιαίτερα.
Ο μελλοντικός σας εργοδότης:
ZIEHL-ABEGGΗ οργανωτική κουλτούρα χαρακτηρίζεται από επαγγελματική, άτυπη ατμόσφαιρα και συλλογικότητα. Αφορά μια ανεξάρτητη ποικίλη θέση εργασίας σε οργανισμό που δραστηριοποιείται στη Μπενελούξ.
Τα προϊόντα μας αφορούν ανεμιστήρες κορυφαίας κατηγορίας και ενεργειακά αποδοτικούς κινητήρες, οι οποίοι χρησιμοποιούνται από μεγάλο αριθμό τμημάτων της αγοράς. Η ενσωμάτωση πολλών ψηφιακών μονάδων ελέγχου και συνδέσμων με τη δική μας πλατφόρμα IIoT αποτελούν μέρος αυτής της πρόκλησης. Όλοι εμείς εδώ είμαστε περήφανοι που είμαστε κατασκευαστές αυτών των προϊόντων υψηλής ποιότητας.
Τι θα κάνετε?
Σε αυτή τη θέση ως Μηχανικός Σέρβις εργάζεστε από το γραφείο μας στην Benelux στο Nieuwkuijk. Είστε μέρος της τοπικής ομάδας σέρβις μας που συνεργάζεται πολύ στενά με την ομάδα εξυπηρέτησης που λειτουργεί διεθνώς στα κεντρικά μας γραφεία και υποστηρίζετε τους μηχανικούς των πελατών μας.
Τι θα κάνετε;
- Διερεύνηση προϊόντων που παρουσιάζουν δυσλειτουργία από το συνεργείο και καταγραφή αυτής στο ψηφιακό σύστημα διαχείρισης ποιότητας.
- Σχεδιασμός, διαμόρφωση, καλωδίωση και προγραμματισμός των προϊόντων μας με συγκεκριμένες απαιτήσεις πελατών.
- Υποστήριξη πελατών εξ αποστάσεως - μέσω τηλεφώνου ή μέσω βίντεο για το πρώτο αίτημα βοήθειας.
- Υποστήριξη πελατών κατά την εκκίνηση των εγκαταστάσεων και οδηγίες σε μηχανικούς επιτόπου κατά την εκκίνηση.
- Πιθανή έρευνα σχετικά με την τοποθεσία του έργου όπου υποστηρίζετε τον Μηχανικό Εξυπηρέτησης Πελατών για την επίλυση δυσλειτουργιών.
- Ακριβής καταγραφή των έργων ανακαίνισης όπου μαζί με τον Account Manager καταγράφεται η τρέχουσα και μελλοντική κατάσταση και αποτελεί τη βάση μιας λεπτομερούς προσφοράς.
- Διαμόρφωση και συντήρηση των ψηφιακών συνδέσεων με την πλατφόρμα μας «Industrial Internet of Things» (IIoT) από 1 έως >500 συσκευές ανά έργο.
- Σωστή διαχείριση και αναφορά (ψηφιακή) της δικής σας εργασίας, συμπεριλαμβανομένων ωρών, υλικών, εργαλείων και αποθεμάτων στην αποθήκη σέρβις και στο όχημα εξυπηρέτησης.