Διαθέτεις τεχνικές γνώσεις έχοντας εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών;
Έχεις απασχοληθεί σε θέσεις τηλεφωνικού κέντρου & Τεχνικής Υποστήριξης;
Τότε αυτή η θέση σε κορυφαία ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών είναι για σένα!
Περιγραφή Θέσης:
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την 1st level τεχνική επίλυση προβλημάτων που θα προκύψουν, μέσω εισερχομένων κλήσεων.
Απασχόληση: Πενθήμερη Εργασία, Δευτέρα έως Κυριακή, σε καθεστός βαρδιών, 6ωρη & 8ωρη απασχόληση.
Τόπος εργασίας: Προσβάσιμη τοποθεσία από τα ΜΜΜ.