Η Excellence & Lean Management Consultants, αναζητά μια
εξαιρετικά οργανωτική, προνοητική και διακριτική Προσωπική Βοηθό (Personal Assistant) για να
υποστηρίξει τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο, σε μια δυναμικά
αναπτυσσόμενη βιομηχανία χημικών. Ο ρόλος απαιτεί ικανότητα διαχείρισης
πολλαπλών θεμάτων, τόσο διοικητικών όσο και τεχνικών, με υψηλό επίπεδο
επαγγελματισμού και εχεμύθειας.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Διαχείριση
ημερολογίου του CEO (συναντήσεις, ταξίδια, ραντεβού).
- Προετοιμασία
παρουσιάσεων, αναφορών και εισηγήσεων για Διοικητικό Συμβούλιο ή τεχνικές
ομάδες.
- Οργάνωση/υποστήριξη
στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
- Καταγραφή
πρακτικών σε κρίσιμες συσκέψεις και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων.
- Διαχείριση
ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και τηλεφωνικών επικοινωνιών με προτεραιοποίηση
θεμάτων.
- Διαχείριση
αιτημάτων και ερωτήσεων από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
- Σύνταξη επιστολών και εσωτερικών εγγράφων.
- Παρακολούθηση προόδου τεχνικών έργων, ειδικά
στους τομείς Έρευνας & Ανάπτυξης, Ποιοτικού Ελέγχου και Πιστοποίησης.
- Διασύνδεση
με τεχνικά τμήματα (R&D, Παραγωγή, QC) για καλύτερη ροή πληροφοριών προς/από τον CEO.
- Διαχείριση
και αρχειοθέτηση τεχνικής τεκμηρίωσης, φύλλων προϊόντων και πιστοποιήσεων.
- Υποστήριξη
επικοινωνίας με προμηθευτές, διανομείς και φορείς πιστοποίησης για τεχνικά
θέματα.
Λοιπές αρμοδιότητες
- Τήρηση
αρχείων εμπιστευτικής φύσης και διαχείριση δεδομένων (τεχνικά, εμπορικά
κλπ ).
- Διοργάνωση
επαγγελματικών ταξιδιών, επισκέψεων σε εργοστάσια ή εκθέσεις στο
εξωτερικό.
- Έρευνα
και επεξεργασία πληροφοριών για τη διευκόλυνση λήψης αποφάσεων.
- Διαχείριση
και εκτέλεση θεμάτων προσωπικής ή εταιρικής φύσης με διακριτικότητα.