Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

17/06/2022

Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Randstad αναζητά Υπάλληλο Τμήματος Υποστήριξης Πελατών για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στη Ελλάδα, με φυσικό αέριο και ηλεκτρισμό!

✓ Έχεις εμπειρία σε αντίστοιχη θέση υποστήριξης και εξυπηρέτησης σε οργανισμούς

✓ Έχεις ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων πελατών

✓ Έχεις δυναμική προσωπικότητα, σου αρέσουν οι προκλήσεις και μπορείς να αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες

✓ Θέλεις να εξελίξεις την καριέρα σου, γίνοντας μέλος μιας εταιρείας ηγέτη σαν τη ZeniΘ

Αν τα παραπάνω εφαρμόζουν σε εσένα, τότε περιμένουμε την αίτηση σου για τη θέση του/της Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών!

Ο/Η Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών θα έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών
  • Επίλυση και διευθέτηση παραπόνων πελατών
  • Καθοδήγηση πελατών σε σχέση με την εκάστοτε απορία
  • Παρακολούθηση αλληλογραφίας και επικοινωνία γραπτώς ή μέσω κοινωνικών δικτύων με τους πελάτες
  • Λειτουργία CRM συστήματος
  • Τήρηση αρχείου και υποστήριξη καθημερινής λειτουργίας του γραφείου

Απαραίτητα Προσόντα

Ο/Η Υπάλληλος Τμήματος Υποστήριξης Πελατών θα πρέπει να έχει:
  • Προϋπηρεσία 2 ετών σε οργανωμένο τμήμα υποστήριξης πελατών
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ θα θεωρηθεί προσόν
  • Μεταπτυχιακό θα εκτιμηθεί
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Οργανωτικές δεξιότητες
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Ομαδικό πνεύμα

Παροχές

Η ΖeniΘ στον/στην κατάλληλο/η για τη θέση του Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών προσφέρει τα εξής:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιπλέον οικονομικές παροχές στη μορφή Ticket Restaurant
  • Εταιρικό laptop
  • Οργανωμένο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας
  • Ιδιωτικό πρόγραμμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα
Αν θεωρείς ότι η θέση του/της Υπαλλήλου Τμήματος Υποστήριξης Πελατών σου ταιριάζει, τότε περιμένουμε την αίτηση σου!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να καλείς καθημερινά Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:30 την Φαίη Βασιμβόση στο +30 6940276237 ή στο +30 2310414731.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.