Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

26/05/2021

Υπεύθυνος/η Ομάδας Call Center (Εξυπηρέτηση Πελατών)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίας εταιρείας στο χώρο της τηλεπικοινωνίας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Υπεύθυνος/η Ομάδας Call Center
(Εξυπηρέτηση Πελατών)

Περιγραφή Θέσης
• Οργάνωση, συντονισμός και παρακολούθηση πλάνου
• Διαχείριση και παρακίνηση της ομάδας
• Παρακολούθηση των εργασιών της ομάδας με στόχο την επίτευξη στόχων
• Έλεγχος αποδόσεων, αξιολόγηση και εκπαίδευση της ομάδας
• Διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών


Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
• Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στο χώρο της ενέργειας
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
• Άριστη γνώση Η/Υ ( Microsoft Office, Word, Excel, PowerPoint)
• Απαραίτητη γνώση CRM
• Εμπειρία διαχείρισης ομάδας και άριστες ικανότητες επικοινωνίας


Παροχές

Παροχές Εταιρείας
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
• Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
• Συνεχής εκπαίδευση
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.


Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.