Μια εξαιρετική ευκαιρία παρουσιάζεται για να εργαστείτε ως Call Center Supervisor στον τομέα της ενέργειας!
Πιστεύετε ότι είστε ένας επαγγελματίας που εμπνέει τους άλλους και αισθάνεται άνετα στη διαχείριση ομάδας?
Πιστεύετε ότι είστε παθιασμένος και θέλετε να διασφαλίσετε μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη?
Αν η απάντηση είναι ναι, δεν έχετε παρά να αιτηθείτε για τη θέση!
Η εταιρεία μας, η οποία έχει 20ετή εμπειρία στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, αποτελεί τον στρατηγικό συνεργάτη της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου.
Χαρακτηριστικά θέσης
Τύπος: Πλήρης απασχόλησης
Τοποθεσία: Αθήνα
Βασικές Αρμοδιότητες
- Ανάληψη ηγετικού ρόλου για τις λειτουργίες του τμήματος και τις δραστηριότητες του call center
- Αξιολόγηση των δεικτών απόδοσης, αναγνώριση των εκπαιδευτικών αναγκών και των ευκαιριών ανάπτυξης
- Επίτευξη των εταιρικών στόχων αναφορικά με την πελατειακή ικανοποίηση και την ποιότητα
- Ενίσχυση του υπάρχοντος πελατολογίου καθώς και την επέκταση αυτού
- Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη της καλής συνεργασίας με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
- Αποτελεσματική διαχείριση προκλήσεων