Εταιρεία με έδρα στο Κορδελιό αναζητά υπάλληλο γραφείου για μερική απασχόληση (4ωρη ή 6ωρη εργασία), με καθήκοντα που σχετίζονται με τιμολόγηση, έκδοση δελτίων αποστολής χρήση ERP συστημάτων αρχειοθέτηση και καθήκοντα γραφείου.
Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα υποστηρίζει τον υπεύθυνο σε καθημερινές διοικητικές και εμπορικές διαδικασίες.
Καθήκοντα:
- Έκδοση και καταχώρηση δελτίων αποστολής και τιμολογίων πώλησης/αγοράς
- Ενημέρωση και διαχείριση ERP συστήματος
- Παρακολούθηση παραγγελιών και ενημέρωση πελατών
- Διαχείριση αρχείων και εμπορικών εγγράφων
- Υποστήριξη διοικητικών και λογιστικών διαδικασιών