Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

29/1/2023

Γραμματειακή Υποστήριξη

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΣΠΑΤΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η QUALITY PRINTING SOLUTIONS Α.Ε για περισσότερο από 20 χρόνια έχει ηγετική θέση στον χώρο των γραφικών τεχνών και είναι μια από τις πιο αξιόπιστες εταιρίες στον τομέα των ψηφιακών εκτυπώσεων. Στις νέες της εγκαταστάσεις στα Σπάτα Αττικής, διαθέτει κάθετη μονάδα ψηφιακής εκτύπωσης με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Λόγω της τεχνογνωσίας και της συνέπειας έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη σημαντικών και αναγνωρισμένων πελατών καλύπτοντας έτσι μεγάλο μερίδιο στην αγορά των συστημάτων προβολής όπως stand, αφίσες, διαφημιστικά έντυπα κ.λπ..

Περιγραφή Θέσης: Γραμματειακή Υποστήριξη

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και εισερχόμενης αλληλογραφίας με πελάτες και συνεργάτες.
  • Διατήρηση συστημάτων οργάνωσης γραφείου, μεταξύ άλλων όσον αφορά τη διαχείριση δεδομένων και την αρχειοθέτηση (ηλεκτρονικών και έντυπων αρχείων). Θέση που είναι σημείο επαφής και διασύνδεσης του πελάτη με τα τμήματα της επιχείρησης και χρειάζεται επιμέλεια, ώστε να διατηρείται η συμμόρφωση της επιχείρησης σε υψηλά πρότυπα.
  • Διευκόλυνση στην επικοινωνία και την ροή των εργασιών με τα άλλα επίπεδα της διοικητικής ιεραρχίας, καθώς και τους συνεργάτες (π.χ. έλεγχος συμβάσεων με πελάτες/προμηθευτές, λειτουργικά έξοδα, πληρωμές εισπράξεις κ.ο.κ.).
  • Έκδοση Παραστατικών, δελτίων αποστολής, τιμολογίων και παρακολούθηση σε συνεργασία με το λογιστήριο.
  • Εργασία με αυστηρό πλαίσιο χρονικών προθεσμιών.
  • Άμεση επικοινωνία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο για την ενημέρωση του καθημερινά σε θέματα οργανωτικά και διοικητικά.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί.
  • Απόφοιτος TEI-AEI (Διοίκησης επιχειρήσεων, Λογιστικής, Μάρκετινγκ) θα εκτιμηθεί.
  • Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
  • Ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες – προμηθευτές – συνεργάτες – συναδέλφους για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων, εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων.
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και ολοκλήρωσης εργασιών σε προκαθορισμένο χρόνο (deadlines), ως μονάδα και ως μέλος ομάδας εργασίας.
  • Καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών (Παραγγελίες,Τιμολογήσεις, Διακινήσεις Εμπορευμάτων κ.λπ.).
  • Πολύ καλή γνώση εφαρμογών γραφείου (ERP/CRM, Microsoft Office, Windows, Internet κ.λπ.)
  • Αξιοπιστία & Αφοσίωση - Οργανωτικότητα & Επαγγελματισμός - Ευχάριστη διάθεση & όρεξη για μάθηση και εκπαίδευση.
  • Παρακολούθηση εκκρεμών τιμολόγιων και επικοινωνία με τους πελάτες σε περιπτώσεις χρέους και παρακολούθηση εισπράξεων/πληρωμών των πελατών σε σχέση με τα τιμολόγια που έχουν εκδοθεί (credit control).

Παροχές

  • Μόνιμη πενθήμερη απασχόληση.
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου με πλήρη ασφάλιση.
  • Αποδοχές ανάλογες με τα προσόντα του εργαζομένου.
  • Αναπροσαρμογή μισθού ανάλογα με τους στόχους που επιτυγχάνονται και την ποιότητα εργασίας του εργαζομένου.
  • Σύγχρονο, άριστο και φιλικό περιβάλλον εργασίας.
  • Προοπτικές εξέλιξης.