Ευθύνες και υποχρεώσεις • Παροχή υποστήριξης για τη κάλυψη των καθημερινών αναγκών των τελικών χρηστών χρήστες αναφορικά με τους κωδικούς χρήσης, εγκαταστάσεις δικτύων και εκτυπωτών, δημιουργία λογαριασμών e-mail)
• Εγκατάσταση και διαμόρφωση νέων σταθμών εργασίας δημιουργώντας νέους λογαριασμούς χρήσης, διαμορφώνοντας υπολογιστές κτλ
• Παρακολούθηση του σύνολου των υποδομών ΙΤ (εφαρμογές, Cloud, Servers,VMs συστήματα λήψης και επαναφοράς backup, συστήματα ασφάλειας, λειτουργείς βάσεων δεδομένων)
• Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, έλεγχος και συντήρηση των λειτουργικών συστημάτων, εφαρμογών, ERP, βάσεων δεδομένων και δικτύων
• Παρακολούθηση και ενημέρωση των εταιρικών διακομιστών
• Αντιμετώπιση προβλημάτων αναφορικά με το hardware και το software σε servers, δίκτυα και υπολογιστές
• Διαχείριση και επιστασία και συντήρηση των υποδομών του οργανισμού για την απρόσκοπτη λειτουργία τους
• Δημιουργία διαδικασίας που πρέπει να εφαρμοστεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
• Δημιουργία βάσεων δεδομένων με τα χαρακτηριστικά των υπολογιστικών συστημάτων, στοιχεία χρηστών, παραμέτρων ασφάλειας
• Αναζήτηση και διαμόρφωση υπηρεσιών για την βέλτιστη ικανοποίηση των αναγκών της εταιρείας
• Ακολουθία συγκεκριμένων πρωτοκόλλων ασφάλειας και λειτουργίας, συμφωνά με τα πρότυπα και τις οδηγίες που θα δοθούν για την εύρυθμη λειτουργία όλων των συστημάτων
• Παροχή προτάσεων και λύσεων οι οποίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν και να βοηθήσουν την λειτουργία της εταιρείας
• Συνεργασία με την ομάδα ΙΤ για τον προσδιορισμό, ανάπτυξη εφαρμογή, διαχείριση και υποστήριξη τεχνολογικών εφαρμογών για το σύνολο του οργανισμού
• Ανάλυση εγγράφων συστήματος για τον προσδιορισμό προβλημάτων και την αναγνώριση προβλημάτων
• Παροχή συμβούλων και υλικολογισμικής καθοδήγησης στους εργαζόμενους όποτε αυτό απαιτείται
• Επικοινωνία με τους παρόχους για την αξιολόγηση και τη λήψη υποστήριξης για τα χρησιμοποιούμενο εξοπλισμό