Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

18/02/2020

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ FB Manageres -CONSTANTINOU BROS ΠΑΦΟΣ

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΠΑΦΟΣ | Κύπρος
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η INGLOBE για λογαριασμό των CONSTANTINOU BROS στην ΠΑΦΟ  , ζητά υποψήφιους για την κάλυψη της θέσης F&B Manager
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΚΟΠΟΣ

Η παροχή μιας ευγενώς αποδοτικής υπηρεσίας του τμήματος Τροφίμων και ποτών (F& Β ) στους φιλοξενούμενους, και η προώθηση των πωλήσεων στα τμήματα. Η παροχή βοήθειας στο Διευθυντή, στnν ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου, προκειμένου να διατηρηθούν τα πρότυπα που απαιτούνται.

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Από Τωρα συμβόλαιο ολόκληρου χρόνου

ΤΥΠΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ




Πλήρους (8ωρο ημερησίως / 6 ημέρες την εβδομάδα).



ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ

DUTIES AND RESPONSIBILITIES



1. Είναι ηγέτης στο τμήμα του και είναι υπόδειγμα στους άλλους να ακολουθήσουν.

He/ she is a leader in the department and set an example to be followed by others.



2. Συστήνει προσωπικό για προσλήψεις, προαγωγές και τερματισμό, και διασφαλίζει τις ορθές πειθαρχικές διαδικασίες και μέτρα που λαμβάνονται.

To recommend staff for selection, promotion and dismissal and to ensure correct disciplinary procedures and measures are taken.



3. Οικοδομεί μια αποτελεσματική ομάδα προσωπικού και εξασφαλίζει τη συνεχή βελτίωση λαμβάνοντας ενεργό ενδιαφέρον για την ευημερία, την ασφάλεια, την ανάπτυξη και τα κίνητρα του προσωπικού.

To build an efficient team of staff and to ensure continued improvement by taking an active interest in the welfare, safety, development and motivation of the staff.



4. Διασφαλίζει ότι όλοι προσέρχονται στην εργασία εγκαίρως είναι καθαροί, έξυπνα ντυμένοι και ότι φορούν συνεχώς το σήμα με τ’ όνομά τους.

To ensure that all staff, reports for duty punctually and maintain a clean, smart appearance and that their name badge is worn at all times.





5. Στην περίπτωση απασχόλησης νέων υπαλλήλων, να εξασφαλίσει ότι έχει γίνει εις βάθος συνέντευξη, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι απασχολείται το καλύτερο προσωπικό.

In the case of the employment of new staff to ensure that thorough interviews are conducted in order to ensure that the best of staff is employed.



6. Προγραμματίζει και εποπτεύει το πλάνο ετήσιων άδειών και αργιών του προσωπικού.

To schedule and supervise the annual leave, and staff’s days off.



7. Ετοιμάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, μια έκθεση αξιολόγησης απόδοσης για το προσωπικό του, όπως και όταν ζητηθεί από τη Διεύθυνση.

To prepare at least once a year a performance appraisal report on his staff as and when requested by the management.



8. Διατηρεί ημερολόγιο καταγραφής ασυνήθιστων περιστατικών, σχόλια πελατών ή γεγονότα και καταγγελίες. Το ημερολόγιο θα ελέγχεται περιοδικά από το Διευθυντή του ξενοδοχείου για μέτρα που πρέπει να ληφθούν, αν απαιτείται.

Maintains a logbook recording any unusual incidents, guest comments or occurrences and complaints. Logbook will be checked periodically by the Hotel General Manage for action to be taken if needed.


9. Συμμετέχει στην εβδομαδιαία συνεδρίασή της Διεύθυνσης, συμβάλλοντας και με εισηγήσεις και προτάσεις στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου και την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του.

Participates at the weekly management meeting, contributes and offer suggestions for the smooth operation of the hotel and the upgrading of its facilities.



10. Μετέχει στο πρόγραμμα «Διευθυντή υπηρεσίας».

Partakes in the Duty Manager’s Rota.

11. Ενημερώνει και καταρτίζει νέους καταλόγων ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων, τις τρέχουσες τάσεις, τις ανάγκες των πελατών και λαμβάνοντας υπόψη τις τιμές σε ανταγωνιστικά ξενοδοχεία

Updating and compiling new price lists according to the availability of stock, current trends, customer needs and taking into consideration what the prices are in competitive hotels.

12. Διασφαλίζει ότι διατηρείται η ποιότητα σε σχέση με την τιμή που καταβάλλεται.

To assure that quality in relation to price paid is always maintained.



13. Επιτυγχάνει προσφορές τιμών για όλα τα είδη F & B πριν από την έναρξη κάθε σαιζόν έτσι ώστε να μπορούν να επιλεγούν οι υποψήφιοι προμηθευτές

Obtains price quotations for all F& B items prior to the beginning of each summer season so that the nominated suppliers can be chosen.



14. Βεβαιώνεται ότι οι καλύτεροι των προμηθευτών επιλέγονται σε σχέση με το κόστος και την ποιότητα.

To make sure that the best suppliers are chosen in relation to cost and quality.


15. Παρέχει τα υψηλότερα πρότυπα υπηρεσιών στους πελάτες, και βοηθά στην προώθηση πωλήσεων στους διάφορους χώρους του τμήματος

He offers the highest standard of service to guests and assists on promoting the various F&B venues.



16. Έχει άριστη γνώση της λειτουργίας όλων των υπηρεσιών και προϊόντων των τμημάτων του F&Β (σύμφωνα με τις τυποποιημένες συνταγές του ξενοδοχείου).

He has a thorough knowledge of the operation of products and services of all F&B outlets (according to the hotel’s standard recipe).









17. Να εξασφαλίζει με σταθερότητα την «επαγγελματική κατάρτιση» στο προσωπικό εστιατορίων και ποτών

To ensure a constant “on the job training” to restaurant and bar staff



18. Να προωθεί ότι πρόσθετο γεγονός (βραδιά) οργανώνονται να από το ξενοδοχείο.

To promote any special events organized by the hotel.



19. Να εργάζεται στενά με τον αρχιμάγειρα και τον αποθηκάριο, προκειμένου να εξασφαλίζεται ότι η ποιότητα τροφίμων ανταποκρίνεται στα πρότυπα που καθορίζονται από την επιχείρηση

To work closed with the Executive Chef and the Store Keeper in order to ensure that the food quality meets the standards set by the company



20. Να εξασφαλίζει την προετοιμασία και το σερβίρισμα όλων των banqueting σύμφωνα με το έντυπο και τις οδηγίες που δίνονται από το Διευθυντή και να γνωρίζει την πολιτική σχετικά με την τιμολόγησης τους.

To ensure the mise-en-place and the service off all banqueting events according to the function sheet and the instruction given from the Manager and to be aware of the pricing policy regarding them.



21. Αναφέρει παράπονα και καταγγελίες στο Διευθυντή

He reports any complaints to the Manager.



22. Έχει σαφή κατανόηση των διαδικασιών ασφάλειας του ξενοδοχείου.

He has a clear understanding of the hotel’s safety procedures.



23. Να διασφαλίζει την εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στο τμήμα, σε συνεργασία με τους επικεφαλής των τμημάτων F& Β.

To ensure the implementation of the quality systems, in the departents, in co-operation with the F&B Department heads.



24. Να εξασφαλίζει την ύπαρξη πιστοποιητικών υγείας για όλο το προσωπικό των τμημάτων F& Β, και να τηρεί την εγκυρότητα.

To ensure the existence of a health certificate for all F&B Department staff, and keep it valid.



25. Έχει σαφή κατανόηση των κανόνων και των κανονισμών του ξενοδοχείου.

He has a clear understanding of the Hotel’s Rules and Regulations.



26. Να πραγματοποιεί οποιαδήποτε πρόσθετα καθήκοντα που του ορίζονται από τη Διεύθυνση.

To carry out any additional duties assigned to him by the management.

Απαραίτητα Προσόντα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

- Δίπλωμα από ξενοδοχειακή σχολή

- Διευθυντικές και ηγετικές ικανότητες

- Άριστη γνώση των προτύπων ασφάλειας & υγείας, και υγιεινής και τροφίμων

- Τουλάχιστον 5ετή εμπειρία σε ανάλογη θέση

QUALIFICATION REQUIREMENTS


- Diploma from a Hotel School

- Management and Leadership skills

- Excellent knowledge of the Health & Safety and Food Hygiene requirements

- At least 5 years experience in a relative position

Παροχές

- Μισθός  αναλόγως προσόντων Και προϋπηρεσίας


- Διαμονή

- Διατροφή

- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας