H KIKO Milano ιδρύθηκε το 1997 στο Μιλάνο και εκπροσωπείται στην Ελλάδα & την Κύπρο από τον όμιλο εταιρειών Fais. Η διάσημη εταιρεία καλλυντικών κατάφερε να αλλάξει το τοπίο της βιομηχανίας ομορφιάς, πρωτοπορώντας στον τρόπο με τον οποίο τα καλλυντικά πωλούνται παγκοσμίως.
Στην KIKO πιστεύουμε ότι η ζωή είναι καλύτερη με χρώμα! Θέλουμε να προσφέρουμε μια εξαιρετική ποικιλία προϊόντων, υφών και χρωμάτων μέσω μιας πολυ-αισθητηριακής εμπειρίας, που βασίζεται σε τεχνολογικές καινοτομίες αλλά πάντα σε προσιτή τιμή. Παραμένοντας πιστοί στο ιταλικό μας DNA, συνδυάζουμε την ποιότητα, τη δημιουργικότητα και την εκπληκτική αισθητική σε όλα τα προϊόντα μας.
Στα πλαίσια της ανάπτυξής της ζητά Διευθυντή Καταστήματος - Store Manager για το κατάστημά της στην Καλαμάτα.
Κύρια Καθήκοντα:Ο Store Manager είναι ο KIKO Ambassador και υποστηρίζει τον Διευθυντή Καταστήματος για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο κατάστημα, τις πωλήσεις και την επίτευξη των στόχων (business KPIs) του καταστήματος βάση της στρατηγικής του Brand, καθοδηγώντας και εξελίσσοντας την ομάδα.
Διοίκηση Ομάδας- Δημιουργία και διατήρηση των κατάλληλων συνθηκών με σκοπό την διασφάλιση την υψηλή απόδοση του προσωπικού.
- Εκπαίδευση και υποστήριξη της ομάδα, διασφαλίζοντας ότι παρέχουν το κατάλληλο customer service και πετυχαίνουν τους εμπορικούς στόχους. –Εξασφάλιση του σωστού σχεδιασμού των αδειών- διακοπών, σύμφωνα με τις ανάγκες του καταστήματος.
- Εκπαίδευση της ομάδα σχετικά με: προϊόντα, τεχνικές εφαρμογής μακιγιάζ και τεχνικές πώλησης ώστε να παρέχετε την απόλυτη KIKO εμπειρία στον πελάτη.
Customer Experience/ Business Management
- Παρακολούθηση των δεικτών KPIs σύμφωνα με τους στόχους τους καταστήματος και την μάρκας, ορισμός σχεδίων δράσης και παρακολούθησης για το κατάστημα, ενημέρωση του Διευθυντή Πωλήσεων για τις τάσεις – δράσεις της αγοράς.
- Επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων που έχετε ορίσει με τον Διευθυντή Πωλήσεων (την εμπειρία του πελάτη, πωλήσεις, λειτουργικά έξοδα (Opex Operating expenses)
- Προτεραιότητα στις ενέργειες του καταστήματος που επηρεάζουν περισσότερο τους παραπάνω στόχους, με σχεδιασμό και παρακολούθηση τριμηνιαίου σχεδίου δράσης για το κατάστημα.
- Παρακολούθηση με συνέπεια και συνέχεια των βασικών δεικτών KPIs (επισκεψιμότητα, Conversion Rate, Μέση αξία καλαθιού), εξελίσσοντας την ομάδα.