Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/2/2023

Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατών - ZeniΘ (Θεσσαλονίκη)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά  άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης του τμήματος πωλήσεων:


Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατών - ZeniΘ (Θεσσαλονίκη)



H εταιρία
H ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, παρέχει φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα σε ολόκληρη την Ελλάδα! Στόχος της εταιρίας είναι η κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των σύγχρονων ελληνικών οικογενειών, των επιχειρήσεων και των βιομηχανικών εγκαταστάσεων με αδιαπραγμάτευτη την προσφορά ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων υψηλού επιπέδου προς τους πελάτες της σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η επιτυχής και μακρά πρόοδος της Εταιρείας βασίζεται τόσο στα σημαντικά οφέλη του φυσικού αερίου όσο και στην προτεραιότητα που δίδεται στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών - οικιακών και εταιρικών, παρέχοντας υψηλού επιπέδου, ασφαλείς και αξιόπιστες υπηρεσίες. 


Περιγραφή Θέσης
Επιθυμούμε να εντάξουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας στελέχη με ευχέρεια στην επικοινωνία, διαπραγματευτικές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη. Εάν έχεις πάθος για τις πωλήσεις, ζήλο για την επίτευξη στόχων και δημιουργική σκέψη, στείλε μας το βιογραφικό σου, για να διεκδικήσεις τη θέση του Συμβούλου Ανάπτυξης Πελατών.


Αρμοδιότητες
•    Εξερχόμενη επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες με σκοπό την αύξηση του πελατολογίου
•    Υποστήριξη και συμμετοχή με φυσική παρουσία στις προωθητικές ενέργειες marketing της εταιρίας
•    Εξερχόμενη επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες με στόχο την ανανέωση των συμβολαίων ή την ενημέρωσή τους σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες
•    Ολοκληρωμένη παρουσίαση των υπηρεσιών/ προϊόντων σε δυνητικούς πελάτες, οι οποίοι εξέφρασαν ενδιαφέρον για ενημέρωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μέσω εισερχόμενων κλήσεων
•    Ενημέρωση υφιστάμενων και δυνητικών πελατών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
•    Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες, οι οποίοι έχουν αιτηθεί αλλαγή παρόχου με σκοπό την καταγραφή παραπόνων και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης
•    Καταχώρηση στοιχείων και εκδήλωσης ενδιαφέροντος πελατών στη βάση δεδομένων 

Απαραίτητα Προσόντα

•    Απόφοιτοι Λυκείου/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ
•    Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες με ικανότητα χειρισμού αντιρρήσεων
•    Ένα (1) - δύο (2) έτη απαραίτητη προϋπηρεσία σε ανάπτυξη πελατολογίου μέσω τηλεφωνικών πωλήσεων
•    Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
•    Επιθυμητή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
•    Επιθυμητή η γνώση CRM
•    Ικανότητές ομαδικής συνεργασίας και δημιουργική σκέψη

Παροχές

•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Υβριδικό μοντέλο εργασίας 
•    Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
•    Διατακτικές σίτισης για κάθε ημέρα εργασίας, επιπλέον του μηνιαίου μισθού
•    Πρωϊνό και πλήρες σταθερό ωράριο εργασίας
•    Συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση, χρηματοδοτούμενη από την εταιρία 
•    Ευχάριστο περιβάλλον και σύγχρονες εγκαταστάσεις εργασίας
•    Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
•    Προνομιακά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου