Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών (Έδρα: Βόλος)
Περιγραφή Θέσης
• Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών
• Ενημέρωση σχετικά με τις εταιρικές διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
• Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
• Έλεγχος και διαχείριση συμβάσεων ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων
• Καταχώριση/έκδοση συμβάσεων και λογαριασμών φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
• Διαχείριση παραπόνων πελατών
Απαραίτητα Προσόντα
• Απόφοιτος/η ΤΕΙ/ ΑΕΙ
• Επιθυμητή προϋπηρεσία ένα (1) - δύο (2) έτη στην εξυπηρέτηση πελατών λιανικής
• Επιθυμητή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Επιθυμητή γνώση CRM
• Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
• Εχεμύθεια, υπευθυνότητα και συνέπεια
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση