Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

5/12/2022

Customer Service Representative

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ATTIKH | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Hertz, η μεγαλύτερη εταιρεία στο χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτου, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά για πάνω από 50 χρόνια, μέσω του Ομίλου Autohellas.

Με παρουσία σε όλα τα αεροδρόμια και τις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, κατέχει ηγετική θέση στο χώρο ενοικίασης αυτοκινήτου (Rent-a-car) στην Ελλάδα.

H Autohellas Hertz αναζητά Customer Service Representative για στελέχωση της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών Hertz στην περιοχή της Αττικής!

Ο CSR αποτελεί βασικό μέλος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών και είναι ο πρεσβευτής του εμπορικού σήματος, παρέχοντας την ταχύτερη, ευκολότερη και πιο αξιόλογη εμπειρία στους πελάτες μας.

Η θέση του CSR έχει ως βασικό στόχο να προσφέρει επαγγελματικά και αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Autohellas Hertz ώστε να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Περιγραφή Θέσης

Ως εκπρόσωπος της εταιρείας, θα είστε υπεύθυνοι για να:

  • Καλωσορίζετε κάθε πελάτη με σεβασμό και χαμόγελο
  • Διερευνάτε με ενδιαφέρον τις ανάγκες του πελάτη μας ώστε να του προσφέρετε την καλύτερη πρόταση όσον αφορά τον τύπο αυτοκινήτου και το μίγμα υπηρεσιών
  • Εξακριβώνετε και επεξεργάζεστε με ταχύτητα τις κρατήσεις πελατών
  • Ανοίγετε νέα συμβόλαια ενοικίασης αυτοκινήτου
  • Διασφαλίζετε ότι ο πελάτης θα παραλάβει ένα άψογο μηχανικά και εμφανισιακά αυτοκίνητο
  • Διαχειρίζεστε την παράδοση και επιστροφή των αυτοκινήτων
  • Αναλαμβάνετε ενεργό ρόλο στην ομάδα Operations Hertz με στόχο την παροχή χρήσιμων, ποιοτικών υπηρεσιών και πωλήσεων, ενισχύοντας έτσι την εμπειρία του πελάτη

Απαραίτητα Προσόντα

  • Επιθυμητή η κατοχή πτυχίου
  • Άριστη γνώση αγγλικών. Η πρόσθετη ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Άδεια οδήγησης Β’ κατηγορίας
  • Δυνατότητα εργασίας με ευέλικτα ωράρια, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών
  • Δεξιότητες στον τομέα των πωλήσεων και στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πελατοκεντρική αντίληψη
  • Η εμπειρία σε παρόμοια θέση (όχι απαραίτητα στον κλάδο) τουλάχιστον ενός έτους θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν