Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

01/02/2023

Asset Management Officer (Κηφισιά)

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΚΗΦΙΣΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, μια δυναμικά αναπτυσσόμενη επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες στον χώρο του asset management και του ξενοδοχειακού κλάδου, αναζητά

Asset Management Officer

(Έδρα στα Βόρεια Προάστια)


Σκοπός:
Ο Asset Management Officer υποστηρίζει τη διαχείριση και εκμετάλλευση όλων των περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου με σκοπό την αύξηση των εσόδων και των αξιών αυτών

Καθήκοντα και Υπευθυνότητες:

  • Συμμετοχή στην εύρεση και αξιολόγηση μισθωτών
  • Συμμετοχή στην ανάπτυξη και διαχείριση του επαγγελματικού δικτύου της Μονάδας (Μεσίτες, Συνεργαζόμενες Εταιρείες, Τράπεζες, Funds κοκ)
  • Παρακολούθηση & σύνταξη αναφοράς αναρτήσεων πλειστηριασμών ή άλλων διαγωνιστικών διαδικασιών ακινήτων
  • Διαχείριση και παρουσίαση των μηνιαίων ή ad hoc αναφορών και άλλων αναφορών/ βάσεων δεδομένων παρακολούθησης του χαρτοφυλακίου
  • Τήρηση αρχείου υποδείξεων ανά ακίνητο και αρχείου διαγωνισμών πώλησης ακινήτων, με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά
  • υπεύθυνος στην ανάρτηση αγγελιών στα διάφορα μέσα
  • Επίβλεψη ακινήτων (περιοδικός έλεγχος για την κατάσταση των κτιρίων)
  • Υπόδειξη ακινήτων
  • Διαπραγμάτευση με τους ενδιαφερόμενους
  • Έρευνα αγοράς και παρουσίαση των τιμών ζώνης με τα ίδια κριτήρια ακινήτων
  • Συμμετοχή στην αξιολόγηση απόδοσης ακινήτων
  • Έλεγχος και παρακολούθηση των θεμάτων που αφορούν στα περιουσιακά στοιχεία του Ομίλου
  • Σχεδιάζει & εισηγείται το πλάνο συντήρησης ανά ακίνητο της τεχνικής δ/νσης, παρακολουθεί την πρόοδο και προτείνει βελτιώσεις
  • Συνεχής συνεργασία και επίβλεψη διαχειριστών σε συνεργασία με τον Διευθυντή Asset προκειμένου να διασφαλίζεται η τήρηση των πολιτικών/ διαδικασιών
  • Συνεχής παρακολούθηση των εισπράξεων μισθωμάτων και κοινοχρήστων (όπου υφίστανται) καθώς και των αναπροσαρμογών μισθωμάτων
  • Συμμετοχή στην διαδικασία υποβολής πρότασης του προϋπολογισμού Δ/νσης σε συνεργασία με το Διευθυντή Asset & παρακολούθησης του εγκεκριμένου
  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό εσωτερικών διαδικασιών, βάσεων και προτάσεις για αναθεώρηση τους με στόχο την βέλτιστη λειτουργία της Μονάδας
  • Τήρηση/ συντήρηση/ ανανέωση όλων των απαραίτητων εγγράφων και πιστοποιητικών
  • Οργάνωση και βελτίωση φυσικού και ψηφιακού αρχείου ακινήτων Ομίλου
  • Έλεγχος και πιστοποίηση δαπανών κοινής ωφελείας των ακινήτων
  • Έκδοση κοινοχρήστων βάσει των εσωτερικών κανονισμών
  • Έλεγχος έκδοσης κοινοχρήστων από τρίτους
  • Τήρηση αρχείου ασφαλιστηρίων συμβολαίων
  • Τήρηση αρχείου αξιολόγησης και στοιχείων επικοινωνίας με μεσίτες & συνεργάτες ανά επάγγελμα
  • Διαμόρφωση και βελτιστοποίηση του ERP του τμήματος
  • Καταχώρηση / ενημέρωση των στοιχείων στο σύστημα ERP
  • Τήρηση πρωτοκόλλου παράδοσης παραλαβής κλειδιών ακινήτων
  • Παρακολούθηση εργασιών και projects που αφορούν βελτιστοποιήσεις των κτιρίων ή και αλλαγές αυτών
  • Επίλυση νομικών ζητημάτων με το νομικό σύμβουλο του ομίλου
  • Υπεύθυνος είσπραξης ασφαλιστικών αποζημιώσεων για τα ακίνητα του ομίλου
  • Υπεύθυνος για τις ασφάλειες των προσωπικών ΙΧ του προέδρου
  • Υπεύθυνος για την παρουσίαση στη διοίκηση και για τη διαπραγμάτευση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων των ακινήτων του ομίλου
  • Υπεύθυνος για την εκπροσώπηση των εταιρειών του ομίλου σε γενικές συνελεύσεις κτιρίων
  • Υπεύθυνος τήρησης αρχείου εκτιμήσεων των ακινήτων του Ομίλου
  • Υπεύθυνος για τo after sales service των μισθωτών βάση της μισθωτικής σύμβασης
  • Υπεύθυνος για το κτηματολόγιο των ακινήτων
  • Υπεύθυνος για τη συλλογή των απαραίτητων εγγράφων που απαιτούνται από τη συμβολαιογράφο για την πώληση ενός ακινήτου
  • Υπεύθυνος για τη συλλογή των απαραίτητων εγγράφων που απαιτούνται από τη συμβολαιογράφο για την αγορά ενός ακινήτου
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία καινούριων παροχών κοινής ωφελείας ή διακοπής αυτών
  • Υπεύθυνος επικοινωνίας με τα τμήματα προσόδων στους δήμους για έκδοση ταπ και απαλλαγή από δτ/δφ όπου είναι εφικτό
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία παρουσιάσεων projects
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία έγκρισης δαπανών στο τμήμα προμήθειων
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία και τήρηση των ορθών αντικειμενικών αξίων των ακίνητων του ομίλου
  • Υπεύθυνος για τη τήρηση όλων των παροχών Κ.Ω. των ακινήτων του ομίλου και δημιουργία e-bills όπου είναι εφικτό
  • Υπεύθυνος τήρησης αρχείου μισθωτηρίων
  • Υπεύθυνος οργάνωσης του φυσικού αρχείου του τμήματος
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία blueprints για το ERP
  • Υπεύθυνος για τη δημιουργία και την επίβλεψη λήψεων επαγγελματικών φωτογραφιών ακίνητων του ομίλου
  • Υπεύθυνος για την επικοινωνία με μηχανικούς για τη δημιουργία ΗΤΚ, κατόψεων, και λοιπών σχεδίων
  • Υπεύθυνος για την επικοινωνία με δικηγόρους και έλεγχο βαρών, προσημειώσεων και λοιπών και τυχόν πιστοποίηση τους

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ Οικονομικής Κατεύθυνσης
  • Επιθυμητός μεταπτυχιακός τίτλος
  • 6 έτη ελάχιστη εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο
  • Άριστη γνώση χειρισμού MS Office
  • Εμπειρία σε πληροφοριακά συστήματα
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή γνώση χρήσης ERP Softone

Δεξιότητες:

  • Διαπροσωπικές και οργανωτικές ικανότητες
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών, διαχείριση προβλημάτων και άμεση εξεύρεση εφικτών λύσεων
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη
  • Διαχείριση χρόνου