ΕΙΣΟΔΟΣ
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο JobFind.gr Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το JobFind.gr
ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΟΛΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΩΣ ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΑΤΡΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΒΟΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΘΑΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΧΑΛΚΙΔΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΡΕΘΥΜΝΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑ εμφάνιση περισσότερων εμφάνιση λιγότερων

PROJECT ASSISTANT – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Ημ/νία Δημοσίευσης: 23/04/2021
Κατηγορία: Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

PROJECT ASSISTANT – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ



Βιομηχανική εταιρία στη Θεσσαλονίκη,  ζητά Project Assistant – Γραμματειακή Υποστήριξη.
Η/ο κατάλληλη/ος υποψήφια/ος θα κληθεί να καλύψει τις ανάγκες της εταιρίας με  ωράριο πλήρους απασχόλησης. Η θέση αποτελεί κλειδί για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης και παρέχει δυνατότητες εξέλιξης.
Αρμοδιότητες και κύρια καθήκοντα
• Εξυπηρετεί και υποστηρίζει κατά προτεραιότητα τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας, την/ον υπεύθυνη/ο Μάρκετινγκ και το τμήμα πωλήσεων.
• Υποδέχεται και ενεργεί ως σημείο επαφής και διασύνδεσης του επισκέπτη με τα τμήματα της επιχείρησης. Φροντίζει να διατηρείται η εμφάνιση της επιχείρησης σε υψηλά standard
• Λειτουργεί υποστηρικτικά στο συντονισμό και στην οργάνωση της εύρυθμης ροής στην καθημερινή λειτουργία των δραστηριοτήτων της επιχείρησης
• Λειτουργεί επικουρικά και υποστηρικτικά για τα άλλα τμήματα της επιχείρησης
• Θέτει υπόψη της διεύθυνσης ευαίσθητα και επείγοντα ζητήματα
• Επιβλέπει και υπενθυμίζει την τήρηση των κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησης
• Διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο (διαμοιρασμός εισερχομένων κλήσεων και μηνυμάτων, υπενθυμίσεις & επιβεβαίωση ανταπόκρισης)
• Διαχειρίζεται την εισερχόμενη αλληλογραφία (ηλεκτρονικού και φυσικού ταχυδρομείου), αρχειοθετεί έγγραφα, παρακολουθεί την αποστολή απαντήσεων, συντάσσει γραπτή αλληλογραφία εκ μέρους του διευθυντή, δέχεται ερωτήματα και αιτήματα και να τα χειρίζεται κατά περίπτωση.
• Χειρίζεται ευρύ φάσμα διοικητικών καθηκόντων/διαδικασιών (π.χ. φύλλα παρουσίας, ρυθμίσεις οργάνωσης ταξιδιών, επιστροφές εξόδων αποστολής και άλλες καταστάσεις εξόδων, προμήθειες γραφείου, κ.α.)
• Αναπτύσσει και διατηρεί συστήματα οργάνωσης γραφείου, μεταξύ άλλων όσον αφορά τη διαχείριση δεδομένων (π.χ. επαφές του διευθυντή) και την αρχειοθέτηση (ηλεκτρονικών και έντυπων αρχείων)·

Απαραίτητα προσόντα
• Αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών στα θέματα που αναφέρονται στις «Αρμοδιότητες και καθήκοντα».
• Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
• Ισχυρές διαπροσωπικές ικανότητες
• Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, διαχείριση πολλαπλών εργασιών και τήρηση αυστηρών προθεσμιών.
• Άριστη χρήση Η/Υ και γνώση MS Office
• Γνώση στη διαχείριση social media networking

Θα εκτιμηθούν
• Πτυχίο δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα σε διοίκηση επιχειρήσεων ή marketing
• Η καλή γνώση της γερμανικής γλώσσας.
Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι η μετάβαση στο χώρο εργασίας απαιτεί τη χρήση ιδιωτικού μέσου μεταφοράς.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας;
Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.
ΕΓΓΡΑΦΗ

Σε περίπτωση που έχετε ήδη κάνει εγγραφή, κάντε κλικ εδώ για να συνδεθείτε.
Μόνο στο JobFind.gr λαμβάνετε ενημέρωση μόλις η εταιρεία διαβάσει το Βιογραφικό σας!