Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

01/06/2021

Trade Marketing Manager

Marketing - Διαφήμιση - Επικοινωνία

Πόλη ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

H ICAP Executive Search & Selection, μια από τις κορυφαίες εταιρείες Επιλογής Στελεχών στην Ελλάδα, είναι μέρος της ICAP, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα. Με περισσότερο από 45 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή ανώτερων και ανώτατων στελεχών βάσει των αναγκών των πελατών μας.

H ICAP Executive Search & Selection, για λογαριασμό πελάτη της, βιομηχανία τροφίμων με ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά, αναζητά ένα δυναμικό στέλεχος για την κάλυψη της παρακάτω θέσης εργασίας:


Trade Marketing Manager (Ref: 5587/TM/ESS/GR)


Ο κάτοχος της θέσης θα αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ μεταξύ της εταιρείας και των συνεργατών της σε επίπεδο οργάνωσης προωθητικών ενεργειών, στρατηγικής ραφιού και ανάπτυξης κωδικολογίου στην αγορά για τους Μεγάλους Πελάτες.

Κύρια καθήκοντα:

  • Οργάνωση του ετήσιου πλάνου προωθητικών ενεργειών ανά κατηγορία.
  • Καθοδήγηση συνεργατών/ ομάδας πωλητών για το κλείσιμο των προωθητικών ενεργειών ανά πελάτη (κωδικοί ενέργειας, ένταση ενέργειας), βάσει της στρατηγικής της εταιρίας.
  • Καθοδήγηση συνεργατών/ ομάδας πωλητών για τη στρατηγική ραφιού (τοποθετήσεις κωδικών και ιδανικό κωδικολόγιο ανά πελάτη, βάσει της πολιτικής της εταιρίας.
  • Εποπτεία υλοποίησης προωθητικών ενεργειών στην αγορά για τους Μεγάλους Πελάτες (in store ενέργειες, φυλλάδια, τοποθετήσεις stands, προβολές κτλ.).
  • Έλεγχος απόδοσης ενεργειών των πελατών, βάσει των στοιχείων που θα αποστέλλουν οι Συνεργάτες.
  • Αξιολόγηση των ενεργειών ανά πελάτη, με στόχο τη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος και τη μεθόδευση της μελλοντικής στρατηγικής ενεργειών.
  • Παρακολούθηση του budget των ενεργειών και του κόστους δαπανών ανά πελάτη, προκειμένου για τον έλεγχο του προϋπολογισμού δαπανών της εταιρείας.
  • Παρακολούθηση τιμών ραφιού προϊόντων και ανταγωνισμού.
  • Παρακολούθηση ενεργειών ανταγωνισμού.
  • Παρακολούθηση (follow up – αξιολόγηση) προωθητικών ενεργειών
  • Βέλτιστη αξιοποίηση πόρων (προωθητικών μηχανισμών, stands κτλ.), βάσει των δυνατοτήτων της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς.
  • Συμμετοχή στο σχεδιασμό και υλοποίηση της ετήσιας εμπορικής συμφωνίας των Μεγάλων Πελατών σε συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων και το συνεργάτη Αττικής, με έμφαση στην ανάπτυξη του κωδικολογίου και της διανομής στους πελάτες ευθύνης.
  • Ανάπτυξη B2B πελατών στις κατηγορίες ιδιωτικής ετικέτας με εντοπισμό ευκαιριών στην κατηγορία.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Marketing, Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Θα εκτιμηθεί μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αντίστοιχης κατεύθυνσης.
  • Τουλάχιστον 5ετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στον χώρο του τροφίμου.
  • Άριστη γνώση, γραπτή και προφορική, της αγγλικής γλώσσας.
  • Άριστες γνώσεις Windows, MS Word, Excel, Power Point.
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία με πολύ καλές διαπραγματευτικές ικανότητες.
  • Δυνατότητα ανάλυσης στοιχείων πωλήσεων & μεριδίων αγοράς.
  • Δημιουργικότητα, προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και ικανότητα ανάληψη πρωτοβουλιών.
  • Ομαδικό πνεύμα και hands on attitude.