Αφορά αναπτυσσόμενη εταιρεία-πελάτη μας που δραστηριοποιείται στον κλάδο εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών.
Πρόκειται για μια από τις βασικές θέσεις της ανώτερης ομάδας διοίκησης. Αποστολή της θέσης είναι η διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των συστημάτων μηχανοργάνωσης σε συνεργασία με τους εξωτερικούς συνεργάτες (διακομιστές δικτύου, παρόχους dialer, παρόχους επικοινωνίας, κ.λπ.). Σκοπός είναι η βελτιστοποίηση της παραγωγής του οργανισμού, με τη δημιουργία συστήματος αναφορών, σχετικά με δείκτες παρακολούθησης και αξιολόγησης της πορείας των εργασιών.
Ευθύνες
- Πρώτο σημείο επαφής τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους εξωτερικούς συνεργάτες για την επίλυση θεμάτων ή αναβάθμιση των συστημάτων
- Υπεύθυνος για την διαχείριση και συντήρηση του δικτύου (SQL Server ) και όλων των συστημάτων μηχανοργάνωσης (PC, LAPTOP, κ.λπ.)
- Κατανόηση & ανάλυση της βάσης δεδομένων, (ΜSSQL, πλατφόρμα QUALCO, διαχείριση χαρτοφυλακίων ληξιπρόθεσμων οφειλών), με σκοπό την υποστήριξη του οργανισμού για την προετοιμασία και τυποποίηση ημερήσιων και μηνιαίων αναφορών με εξαγωγή δεδομένων από την βάση (περίπου 50 σχεσιακοί πίνακες)
- Διαχείριση του συστήματος παρακολούθησης του τηλεφωνικού κέντρου (dialer monitoring system) – συνεργασία με τους εξωτερικούς συνεργάτες, παρόχους τηλεπικοινωνίας και τηλεφωνικού κέντρου
- Υπεύθυνος για την διασφάλιση της ασφάλειας των συστημάτων και των δεδομένων
- Υπεύθυνος για την βελτιστοποίηση κόστους / απόδοσης της μηχανοργάνωσης, σύνταξη του ετήσιου προϋπολογισμού και της μηνιαίας παρακολούθησης του, και την αγορά / ένταξη νέου εξοπλισμού