Καθήκοντα
Ενημέρωση υποψηφίων πελατών για παρεχόμενα προιόντα ή υπηρεσίες
- Ενημερώνει συγκεκριμένες κατηγορίες υποψηφίων πελατών μέσα από καταλόγους που του δίνονται , σχετικά με τα πλεονεκτηματα των προσφερομένων υπηρεσιών ή προιόντων και πως αυτά καλύπτουν ανάγκες και ωφελούν τον συνομιλητή
- Χειρίζεται τυχόν αντιρρήσεις ή διαφωνίες και απαντά σε ερωτήσεις που τίθενται
- Καθορίζει τυχόν συνάντηση με άλλο στέλεχος ή καταγράφει τα στοιχεία του υποψήφιου πελάτη για την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ανάλογα με τις οδηγίες που έχει πάρει ή με την στρατηγική της καμπάνιας πωλήσεων που έχει αναλάβει
Παροχή διευκρινήσεων και εξυπηρέτηση υπαρχόντων πελατών
- Απαντά σε κλήσεις πελατών ή καλεί ήδη πελάτες προκειμένου να ενημερώσει για κάποιο προιόν η υπηρεσία.
- Χειρίζεται τυχόν παρατηρήσεις ή ερωτήματα και φροντίζει να καλύπτει κάθε αίτημα πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε σε συνεργασία με άλλα στελέχη που αναλαμβάνουν περαιτέρω τα αιτήματα εφόσον αυτά δεν ολοκληρώνονται μέσω τηλεφώνου
Οργάνωση σχεδίων προώθησης σε συνεργασία με άλλα στελέχη
- Συμμετέχει σε συναντήσεις με άλλα στελέχη για την κατάστρωση σχεδίων προώθησης συγκεκριμένων προιόντων ή υπηρεσίων
- Ανταλλάσει γνώμες και εμπειρίες και συνδιαμορφώνει την στρατηγική για την ανάπτυξη των πωλήσεων