Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

14/7/2020

Store Manager - Υπάλληλος καταστήματος

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΚΑΒΑΛΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Zητείται Store Manager - Υπάλληλος καταστήματος από κατάστημα Play Opap στην Καβάλα.

Αρμοδιότητες:

  • Αποτελεσματικός συντονισμός όλων των καθημερινών δραστηριοτήτων 
  • Τήρηση των απαιτήσεων ποιότητας, εξυπηρέτησης πελατών, υγιεινής και ασφάλειας
  • Συχνή περιήγηση στο χώρο του καταστήματος, επικοινωνία με συναδέλφους και πελάτες, εντοπισμός και επίλυση επειγόντων θεμάτων
  • Επίβλεψη και εκπαίδευση προσωπικού 
  • Εκπαίδευση και καθοδήγηση του νεοεισερχόμενου προσωπικού για αποτελεσματική ανάληψη των καθηκόντων του
  • Ετοιμασία του προγράμματος εργασίας / βάρδιας του προσωπικού και ευελιξία στη διαχείριση πιθανών αλλαγών
  • Αποτελεσματική διαχείριση των θεμάτων προσωπικού (πχ. τήρηση ωραρίου, εμφάνιση / στολή, άδειες προσωπικού κ.α.) 
  • Διασφάλιση σωστής διαχείρισης του ταμείου (άνοιγμα, κλείσιμο)
  • Τακτικός έλεγχος του επιπέδου των αποθεμάτων του καταστήματος
  • Τήρηση των προτύπων εξυπηρέτησης
  • Διασφάλιση της σωστής παρουσίασης και εικόνας του καταστήματος 
  • Εφαρμογή πιλοτικών ενεργειών του δικτύου και ανατροφοδότηση στα εμπλεκόμενα τμήματα
  • Συνεργασία με το Τμήμα Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρείας με σκοπό την βέλτιστη απόδοση & την επίτευξη των στόχων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Υπάλληλος σε κατάστημα PLAY (θα ληφθεί υπόψη)
  • Υπεύθυνος σε κατάστημα λιανικής ή σε τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο 
  • Καλή γνώση H/Y
  • Καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο (Σε τουριστικές περιοχές θα εκτιμηθεί και η γνώση άλλων ξένων γλωσσών)
  • Εμπορική αντίληψη και προσανατολισμός
  • Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση
  • Ικανότητα άμεσης επίλυσης προβλημάτων
  • Ικανότητα στις δημόσιες σχέσεις 
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες, ευχάριστη και χαμογελαστή παρουσία
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες - Ευελιξία στο ωράριο
  • Διαχείριση και κινητοποίηση της ομάδας για αύξηση των kpis και της αποτελεσματικότητας
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών