Εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο της υγείας αναζητά Υπάλληλο Γραφείου για τη στελέχωση του τμήματος Operations (Back Office).
Περιγραφή Θέσης:
- Το στέλεχος του Operations (Back Office) θα είναι υπεύθυνο για την εκτέλεση διαδικασιών και δραστηριοτήτων της εταιρείας στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών Υγείας.
- Αναλυτικότερα: Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενη/εξερχόμενη αλληλογραφία.
- Διαχείριση εμπορικών και λογιστικών υποθέσεων
- Επικοινωνία με φορείς Υγείας, Δημόσιες Υπηρεσίες & Οργανισμούς.
- Επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και Τρίτους.
- Επίλυση εκκρεμοτήτων του τμήματος (αιτημάτων πελατών, τιμολόγησης, Τρίτων, κ.ο.κ.)
- Reporting και αρχειοθέτηση (filing, e-archiving, scanning).